REVIEW: MAC Velvet Teddy


Velvet Teddy is één van de bekendste Mac lipsticks en stond al heel lang op mijn wishlist. Een paar maanden geleden kocht ik Persistence, waar ik nog steeds verliefd op ben. Ik zocht naar een nude oranjebruine kleur, die een paar tintjes lichter was dan Persistence. De eerste kleur waaraan ik moest denken was Velvet Teddy! De kleur wordt door veel mensen gezien als Dé Kylie Jenner lipstick, zelf vind ik de kleur er net wat te licht voor.



Nu ik Velvet Teddy eindelijk heb, kan ik niet meer zonder. Het is de perfecte Everyday kleur, wat je lippen net wat voller doet lijken. Velvet Teddy behoort tot de matte collectie en dekt behoorlijk goed. Hij trekt niet in de lijntjes, maar hij kan na een paar uur wel wat uitdrogen. Zo’n vermoeden had ik al, sinds hij volledig matt is. Het is wel zeker een van de meest romige matt lipsticks, die fijn op je lippen ligt.

De lipstick heeft een bruine kleur met een rozige ondertoon, maar net wat meer oranje dan Persistence. Een prachtige jaren 90 lipkleur dus! De kleur kan wel bij iedereen verschillen, bij de een wat lichter dan bij de andere. Maar ik kan het zeker iedereen aanraden.

De lipliners die hierbij goed passen zijn: Kiko 700 & Mac Soar of Whirl.

De Mac Lipstick kost €19,- en is verkrijgbaar op verschillen MAC verkooppunten en Douglas.nl.

2 gedachtes over “REVIEW: MAC Velvet Teddy

Geef een reactie

