BEAUTY X MUSIC 


Dit is een artikel waar ik super excited over ben. De laatste tijd begint mijn liefde voor make-up te groeien. Ik had laatst dus een idee om mijn liefde voor make-up en muziek eens te gaan mengen. En daaruit is dit artikel ontstaan. Benieuwd naar mijn favorieten?



Als eerst presenteer ik jullie mijn all time favorite oogschaduw palette, Flawless van Makeup Revolution. Dit palette bestaat uit 32 kleuren, variërend van matt tot glinsterend. De pigmentatie is geweldig en dat voor de prijs van €10,-? Zeker een aanrader.

Het Flawless Palette is verkrijgbaar bij de Etos en diverse webshops als http://www.makeupmusthaves.nl/.


Op dit moment is Maybelline Great Lash Waterproof mijn favoriete mascara. Het is een geweldig mascara voor elke dag. Het geeft genoeg volume en krul voor een natuurlijke look. De titel is hierbij dus zeer toepasselijk.

Maybelline Great Lash is verkrijgbaar bij de drogist, de prijs is variërend van €5,- tot €12,95.



De blush van Nars genaamd Orgasm, klinkt jullie waarschijnlijk bekend in de oren. Nars blushes zijn best wel prijzig, maar oh zo prachtig. De Bourjois Lilas d’Or is een prachtige dupe voor Nars Orgasm.

Bourjois Lilas d’Or is verkrijgbaar bij o.a. Etos en Douglas voor €10.95.



De Hoola bronzer van Benefit stond al heel lang op mijn wishlist. De holy grail bronzer waar ik zo veel lovende woorden over gehoord heb. De bronzer is perfect voor bijna elke huidtype. Hij is niet te oranje, hij is echt precies perfect.

Benefit Hoola is verkrijgbaar bij de Douglas voor €33,-.



Mijn volgende favoriet is een lip product, het is niet zomaar een lipstick. Het is mijn nieuwe grote liefde. Ik heb het over Mac Persistence, een prachtige donker rood/bruine kleur. Ik was eerst opzoek naar Mac Whirl, maar die was overal uitverkocht. Toen viel mijn oog op deze prachtige matte kleur en sindsdien ben ik nog steeds verliefd.

Mac Persistence is verkrijgbaar bij Douglas, Mac winkels en natuurlijk hun webshop voor €19,75.


Een ander favoriet van mij is Maybelline Color Drama Intense Velvet Lippencil in de kleur “Berry Much”, een donker rood/paarse kleur. Geweldig voor de herfst en winter.

Maybelline Color Drama Intense Velvet is verkrijgbaar bij de drogist voor €6,99.



Mijn aller aller laatste beauty favoriet is een parfum van de Kruidvat. Als het goed is, moet het een dupe zijn La Vie est Belle van Lancôme. Een heerlijke geur, die ik elke dag wel zou kunnen gebruiken. En voor de prijs is het een geweldige dupe, want de prijs is maar €3.95. Ja je leest het goed, €3.95! Voor die prijs, is het proberen zeker waard.

The Master Perfumer nr 39 Absolute Iris is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3.95 en 50ml voor €7.99.

We zijn natuurlijk nog niet klaar, want na mijn beauty favorieten volgen natuurlijk mijn muziek favorieten. En dat zijn er heel wat.
Mijn favorieten zijn te beluisteren in mijn nieuwe playlist op Spotify:

https://player.spotify.com/user/perksofautumn/playlist/6S3VJ6kFWxnDZPZNrQMONy

Wat zijn jouw favorieten op het gebied van beauty en muziek op dit moment?

Een gedachte over “BEAUTY X MUSIC 

Geef een reactie

