VAN FAVORIETE MOMENTEN VAN 2015 TOT DOELEN/ VOORNEMENS 2016. 

Wow, 2015 ging zo snel voorbij. 2015 is een jaar dat ik nooit zou vergeten. In dit jaar zijn er zoveel mooie herinneringen bij gekomen. Ook heb ik mijn blog verder ontwikkeld.
De voorgaande jaren had ik eigenlijk nooit wat gedaan met voornemens. Maar dit jaar heb ik besloten om daar wel wat aan te doen. Het is leuk on te zien of ik eind 2016 mijn doelen heb bereikt. Elk jaar zie ik als een nieuw begin, een nieuwe start. Ik heb 365 dagen, nu 363 dagen haha, om iets nieuws te ontdekken. Het is zo gek en eng dat alles zoveel kan veranderen in een jaar. Zou alles nog wel zo zijn als nu? Ik weet nooit wat ik kan verwachten. Ik heb geleerd om overal het beste van te maken.  Ik ben super benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen!

Een aantal van mijn favoriete momenten van 2015:

  • Het Taylor Swift concert. Oh wat had ik hier lang opgewacht, vele van jullie weten vast wel dat ik groot fan ben van Taylor Swift. Ik had er jaren van gedroomd om haar live te zien. Het was ook de beste dag van mijn leven. Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat ik mijn favoriete artiest live heb gezien, elk moment kan ik weer emotioneel worden. Taylor is voor mij meer dan een artiest, ze was er altijd voor. Ik kan mij geen leven zonder haar voorstellen, ik ben hier nog zo dankbaar voor.
  • Een ander fangirl moment was wanneer Shawn Mendes en Madison Beer mijn fan account op Twitter gingen volgen.
  • Ik heb Londen bezocht voor 3 dagen Hoe vet is dat! Het is altijd een van mijn favoriete steden geweest, het was een droom dat uitkwam.
  • Winkelen in Oberhausen, wat is het winkelcentrum daar groot.

  Mijn voornemens voor het nieuwe jaar, want die zijn er natuurlijk ook nog:

  • Meer concerten bezoeken.
  • Weer eens naar een museum gaan. De laatste keer dat ik een museum heb bezocht is jaren geleden.
  • Leren naaien! Dat lijkt mij zo vet.
  • Meer Engelstalige boeken lezen.
  • Minder vlechten dragen of misschien zelfs mijn haar veel korter knippen.
  • Maandelijks mijn favoriete muziek bijhouden, zodat ik aan het einde van het jaar een leuk overzicht heb.
  • Beter ordenen en plannen. Het liefst stel ik alles uit tot het laatste moment, daar moet dus zeker verandering in komen. Of dat ook lukt, ben ik niet zo zeker over.
  • En als laatst, positief denken.

Wow, dat is een behoorlijke waslijst.  We zullen aan het eind van 2016 zien of het is gelukt.  Ik wil jullie bedanken voor dit prachtige jaar. Ik hoop dat jullie een prettige jaarwisselingen hebben gehad. Is iets niet gelukt in 2015? Wees niet bang, 2016 staat vol met nieuwe kansen. Ik wens jullie een mooi en gezond 2016.

Liefs,

Anna

Geef een reactie

