MIJN FAVORIETE KERSTLIEDJES

Kerstmuziek, je houdt er van of niet. Zelf ben ik er een behoorlijke liefhebber van. Daarom begrijp ik nooit waarom ik er altijd zo laat mee begin, ik kan er zo blij van worden. Na kerst heb ik altijd spijt, want wat zijn die liedjes toch leuk! Ik heb mijn favoriete kerstliedjes op een rijtje gezet, stiekem ben ik op dit moment ook aan het jammen op kerstmuziek.

Kelly Clarkson – Underneath The Tree

Ariana Grande – December

Justin Bieber- Santa Claus Is Coming To Town

Taylor Swift- White Christmas

Train – Shake Up Christmas

Ariana Grande – Love Is Everything

Taylor Swift – Christmas When You Were Mine

Paul Mccartney – Wonderful Christmastime

Band Aid 30 – Do They Know It’s Christmas?

Wat zijn jouw favoriete kerstliedjes?

Een gedachte over “MIJN FAVORIETE KERSTLIEDJES

Geef een reactie

