Wat kan je vragen voor Sinterklaas?

sinterklaas
Over precies een weekje is het Sinterklaas, sommige mensen lopen nog met vraagtekens rond. Wat zal ik nou eens gaan vragen? Zelf moest ik er ook wel dagen over nadenken. Laten we samen ons verlanglijstje vullen, lees je snel mee?

Kerst:
kerst
Sinterklaas is de perfecte gelegenheid om kerstspullen in te slaan. Kerstspullen zijn niet te weerstaan. Het liefst zal ik daar al mijn geld aan besteden. Vooral de sokken zijn favoriet. Ik moet die Elf sokken hebben, zo enorm schattig!

Make-up/ verzorging:
makeup

Make-up vragen is altijd handig en het is heel makkelijk. In deze collage zie je een w7 palette, echt een must! Laats heb ik “I Heart Makeup, Blushing heart” gekocht bij de Kruidvat. Het is een van mijn favoriete blushjes geworden. Nagellak en lipbalm kunnen ook niet ontbreken in deze collage.

Huis/kamer:
kamer
De laatste tijd ben ik heel erg bezig met het inrichten van mijn kamer. Het marmeren fotolijstje heb ik al gekocht en ik ben er verliefd op! Koper kleurig interieur zie je de laatste tijd heel veel!

Overig:
overig
Ik heb een zwak voor de meeste producten in deze collage. Het hoesje lijkt mij zo zacht, vooral het beertje maakt het helemaal af! De pinguïn is zo zo zo schattig, de perfecte sleutelhanger voor de winterdagen. Cosy socks kunnen niet ontbreken, want niemand wil koude voetjes.

Wat staat er op jouw verlanglijstje? Love, Anna

Een gedachte over “Wat kan je vragen voor Sinterklaas?

Geef een reactie

