SHOPLOG | URBAN OUTFITTERS, TOPSHOP, H&M & PRIMARK

Twee weken geleden ben ik naar Amsterdam geweest en drie dagen daarvoor in Zaandam. Ik heb gezellig lopen winkelen. Om een of andere redenen vind ik winkelen rond de herfst/winter veel leuker. Er is dan een bepaalde sfeer en gezelligheid, dat het afmaakt.

Over het algemeen heb ik veel minder gekocht dan ik had gedacht. Maar ik ben er wel behoorlijk blij mee.


Elke keer dat ik naar de Primark ga, koop ik er voornamelijk alleen maar accessoires. Kleding vind ik meestal wel tegen vallen. Ook dit keer kocht ik weer twee setjes chokers. Beide waren ze 4€ per stuk.

Na het uitkammen van de schoenenafdeling, zowel lopend als kruipend, vond ik een paar gymschoenen. Gymschoenen zijn een must, sinds mijn binnen gymschoenen veel te klein zijn. Het bleek dat deze gymschoenen afgeprijsd waren van 15€ naar 5€, natuurlijk kon ik ze daarom niet laten liggen.

Bijna elke keer dat ik er kom haal ik wel een setje haar elastiekjes voor 1,50€. Mijn oog viel ook op de lipliners dit keer. En heb ik een prachtige kleur meegenomen voor 1€.

Toen ik bij de kassen belande zag ik een aantrekkelijk stapel geurkaarsen voor maar 1€! Ik kon mezelf niet weerstaan om er een mee te nemen. Ook nam ik voor 1€ nog een mondspray mee.
 
Als je hebt gelezen ben ik in dezelfde week ook nog naar Amsterdam geweest. Als voorbereiding had ik een wishlist gemaakt. Dan realiseer je dat je uiteindelijk niets van je wishlist hebt gekocht. Het was er zo druk, dat ik niet rustig kon kijken. Meestal ga ik wat vroeger, maar ik had vertraging. Wel moet ik zeggen dat de collectie mij tegenviel, ik had hoge verwachtingen.

Bij de Urban Outfitters kocht ik een trui in de sale. Hij is heerlijk warm met een kleine col, ook is de kleur prachtig. Het is wel een wat korter model, het is dus handiger om ervoor de winter wat onder te dragen. De prijs weet ik niet meer, maar hij was onder de 30€.

Bij de Topshop heb ik ook twee dingetjes gescoord. Een choker met een prachtige paarse steen & een wit halter jurkje. De choker was 5€ en van het jurkje weet ik de prijs niet meer. Ophet laatste moment heb ik nog bij de H&M een gestreept topje met een turtle neck gekocht. De laatste tijd vind ik dat echt geweldig. In mijn wishlist stond ook een A-lijn rok met knopen, maar ik paste geen een rokje dat ik zag. *Huil, Huil* 

Wat vind jij van mijn aankopen?Liefs, Anna.

2 gedachtes over “SHOPLOG | URBAN OUTFITTERS, TOPSHOP, H&M & PRIMARK

Geef een reactie

