MUZIEK, MUZIEK & MUZIEK.

IMG_6063
Als jullie weten, heb ik een liefde voor muziek. Niet in het bespelen van een instrument, want dat kan ik voor geen meter, maar het luisteren er naar. Ik ben altijd wel opzoek naar nieuwe muziek. Over de jaren heen is mijn muziekstijl ook behoorlijk veranderd. Het leek mij daarom leuk, om het bij te houden. Ook deel ik met liefde mijn favoriete muziek met jullie. Als jullie weten heb ik altijd een liefde gehad voor Taylor Swift, dus dat kan totaal niet onderbreken in mijn lijst. Kijk je mee?


Wat is jouw favoriete nummer?
Liefs, Anna

Geef een reactie

