Shoplog Oberhausen & Londen || American Apparel, New Look, Topshop & Tally Weijl

Hi, hoe gaat het met jullie? Ik ben een tijdje weggeweest. Ik heb de afgelopen twee weken niks geplaatst, sorry daarvoor. In de twee weken ben ik in Londen geweest. Wat nog al last minute was haha.  Als je in Londen bent, kan je het echt niet weer staan om naar de Oxford Street te gaan. Niet alleen heb ik wat in Londen gekocht, maar ook wat in Oberhausen. Ook al moet ik toegeven dat ik had verwacht dat ik meer zal kopen. Daarom zijn het twee shoplogs in 1.
  Als eerste laat ik aan jullie deze playsuit zien vande Topshop.  Het is een halter model, liefde voor halters yay. Ik heb hem voor £18 kunnen scoren.


Vervolgens heb ik twee topjes bij American Apparel gekocht. Beide topjes heb ik al een keer gedragen en ja ik moet ze nog streiken aka lazy life. De mintgroene kocht in in Oberhausen bij de sale afdeling. Hier weet ik jammer genoeg de prijs niet meer van. Het linkse topje kocht ik in London voor £18

 Toen ik in de New look was in Londen, zocht ik naar deze rugzak. Maar ik kon hem nergens vinden. Uiteindelijk heb ik hem op ASOS online bestelt voor 18€. Wow ik heb in deze shoplog echt iets met 18 haha. 


Ook kocht in bij de Tally Weijl in Oberhausen deze sandalen. Ik ben er echt super blij mee, ik was al echt super lang op zoek naar ze. Ze waren steeds maar uitverkocht bij de Primark.

En als laatste,niet te vergeten, de souvenirs. Die kunnen in deze shoplog echt niet ontbreken.

Wat vinden jullie van mijn aankopen? Liefs, Anna

5 gedachtes over “Shoplog Oberhausen & Londen || American Apparel, New Look, Topshop & Tally Weijl

Geef een reactie

