Photography | Botanischer Garten Münster


Hi! Een aantal dagen geleden ben ik een weekje in Duitsland geweest. Ik ben wezen winkelen in Oberhausen en verbleef bij mijn oma in Münster. Natuurlijk kon ik het niet weer staan om daar ook de stad in te gaan. Naast het winkelen, heb ik in Münster de Botanischer Garten bezocht. In de Botanischer Garten waren prachtige bloemen en planten. Waarvan ik het merendeel niet kende. Bij elke plant of bloem stond er een kaartje bij met daarop de Latijnse naam. Het was zeker het bezoeken waard, maar ook was het daar heel fotogeniek. (:












Wat vind jij van mijn foto’s? Liefs, Anna.

Een gedachte over “Photography | Botanischer Garten Münster

Geef een reactie

