Outfit| Dungarees


Hi! Eindelijk is het zomervakantie, nu hoef ik mij geen zorgen meer te maken over school. Ik ben zonder onvoldoendes op mijn laatste rapport overgegaan naar gymnasium 3. Dit jaar ga ik een weekje naar Duitsland, dat komt vrijwel door de verbouwing thuis. Hopelijk is het dan net zo mooi weer als de afgelopen dagen. Door de warmte van de afgelopen dagen kon ik deze outfit aan. Het is vrijwel een van mijn favoriete outfits op dit moment.



Top – American Apparel| Dungarees short: New Yorker |Schoenen – Keds

Wat vinden jullie van mijn outfit? Liefs, Anna

2 gedachtes over “Outfit| Dungarees

Geef een reactie

