The Outfit Machine | 3 x zomerse outfit setjes

theoutfitmachine

Nu het mooier weer is, betekend het dat het tijd is voor lossere kleding. Eindelijk kan ik weer jurkjes, shortjes etc aan. Ik krijg hierdoor veel meer zin in het samenstellen van kleding. De kledingstukken die ik tijdens de koude maanden niet aan kon doen, kunnen nu eindelijk de kast uit. Ik ben op het internet wezen surfen en ik heb super leuke zomer items gevonden. Hier word je zeker hebberig van, mijn portemonnee gaat dit zo niet goed vinden haha.

theoutfitmachine1

OUTFIT 1 || Voor de eerste outfit ben ik gegaan voor pastel kleuren, wat zijn die tot prachtig. Ook de bloemenprint van het skort vind ik heel mooi, de laatste tijd vind ik skorts heel leuk! Ook ben ik van plan om binnenkort de witte sandalen, uit deze outfit, te kopen. Ze zijn perfect voor de zomer.

TOP | SHORT Niet meer te koop, dit is een similair | RUGZAK | SANDALEN
theoutfitmachine2

OUTFIT 2: Ook de tweede outfit is perfect voor de zomer. Het topje staat ook op mijn wishlist, alleen vind ik het jammer dat de achterkant zwart kleurig is. Over het rokje ben ik nog niet heel zeker, ik ben bang dat het heel raar gaat zitten als ik het aantrek. Alsnog zal het heel leuk staan bij het topje.

TOP | ROK | KETTING | SCHOENEN

theoutfitmachine4

OUTFIT 3: Outfit 3 is perfect voor een festival maar ook voor een dagje strand. Voor een dagje strand zal ik de hakken wel omwisselen voor makkelijke schoenen. De kimono is heel kleurrijk en vrolijk, ook zijn de fransjes aan de onderkant geweldig. Wat erin mijn kast nog ontbreekt is een zwarte eenvoudige playsuit, terwijl hij heel erg van pas zal kunnen komen.

KIMONO | PLAYSUIT | FLOPPY HOED: H&M, geen link meer beschikbaar. | Sandaletten

Ik realiseerde me net dat de outfit volledig bestaat uit H&M haha, sorry not sorry.

Welke outfit is jouw favoriet?Liefs Anna.

5 gedachtes over “The Outfit Machine | 3 x zomerse outfit setjes

Geef een reactie

