Outfit | Hello June


Kunnen jullie je voorstellen dat het nu al juni is? Wat vliegt de tijd toch snel voorbij. Het leek net alsof het vorige week nog maart was. Gisteren was het prachtig weer, de zon scheen volop en was het wel 28 graden! Maar Nederland zal Nederland niet zijn als het dezelfde middag/avond niet zal regenen of stormen. Ik was net klaar met het afronden van mijn ijs, voor details scrol naar beneden :D, begon het slechte weer op te komen. Echt balen! Volgende week is mijn laatste “echte” schoolweek, de week daarop heb ik een proefwerkweek. Hierna volgt alleen nog de excursieweek en dan is dit schooljaar ook weer afgerond. Nu het juni is betekent het dat het Taylor Swift concert ook steeds dichter bijkomt. Dit wordt tot 21 juni aftellen yay. Ik kan echt niet meer wachten asdfghjkl.







Top – The Sting| Short: Pull&Bear | Ketting- Primark | Sokken – Topshop | Schoenen – Keds

Wat vinden jullie van mijn outfit? Liefs, Anna

3 gedachtes over “Outfit | Hello June

Geef een reactie

