Blogs I adore #1

blogsiadore

Een van de dingen die ik non-stop doe is blogs lezen. Je komt achter zoveel te weten en je kan er zoveel inspiratie uit halen. Ook kan je lekker een paar uurtjes mee vullen, bij verveling. De afgelopen jaren heb ik een aantal blogs verzameld, die echt mijn favoriet zijn. Een aantal daarvan, gaan jullie in dit artikel lezen.

mylifestylediary

My Lifestyle Diary is de blog van Nina. Nina’s blog was vroeger een van de eerste die ik las. Door haar kreeg ik de inspiratie om een blog te beginnen. Ze heeft altijd super leuke outfits en prachtige foto’s. Ook maakt ze veel kleding zelf, wat echt super knap is. Ik kan amper met een naaimachine omgaan haha.

madisonmartine

Madison Martine. Madison is een Amerikaanse blogger, waarvan vele van jullie haar wel kennen van haar YouTube kanaal. Haar YouTube kanaal is trouwens ook fantastisch. Op haar blog plaatst ze voornamelijk outfits, wat ik totaal niet erg vindt. Want haar kleding stijl is vrolijk en kleurrijk, daar kan je toch niet omheen.

lalyna

Lalyna, is een blog gemaakt door Alina uit Oostenrijk. Alina ontdekte ik op LookBook en sindsdien ben ik haar blog gaan volgen. Sinds kort heeft ze ook haar eigen domein, met een prachtige lay-out. Alina heeft een leuke kledingstijl, de meeste van haar outfits zal ik ook zo dragen. Ook haar schoenencollectie is om jaloers op te zijn. Haar blog is zeker de moeite waard, om te bekijken.

lauresque

Laureque. Laura is een 17 jarig meisje, die woont in Amsterdam. Haar blog is de laatste in dit rijtje en spant voor mij echt de kroon. Elk van haar artikelen lees ik met plezier en verveelt mij ook echt nooit. Haar foto’s, maar ook haar lay-out, geven een prettige sfeer.ย  Ook kan je op haar blog de leukste hotspots vinden. Als je haar blog nog niet kent, zal ik zeker een kijkje nemen.

ย Wie zijn jouw favoriete bloggers? Liefs Anna.

14 gedachtes over “Blogs I adore #1

Geef een reactie

