Outfit | Birthday


Hi! Ik heb lang niet meer een outfit geplaatst.ย  Zoals jullie aan de titel al hebben kunnen zien, is het vandaag mijn verjaardag.Ik ben zelf niet echt iets speciaals van plan op mijn verjaardag.

Ook al is het mijn verjaardag, ik moet ook nog een boel leren voor volgende week. De eerste 3 dagen heb ik project, wat het ietsje minder vermoeiend maakt. Maar na het project heb ik een hoop toetsen. Genoeg over school haha.

Voor mijn verjaardag had ik twee weken geleden een bestelling gedaan op Choies, maar mijn pakketje is er nog steeds niet ugh. Ik kan niet wacht. Bij Choies heb ik onder andere een rokje besteld, die perfect zal zijn voor de zomer.

Als we het toch over rokjes hebben, in deze outfit draag ik een blauw rokje. Het rokje heeft een Tennis Skirt model, volgens mij heet dat zo. Met het rokje draag ik mijn favoriete topje met cold-shoulder van Topshop. Als accessoires twee chokers van de Primark.

Ik was laatst in de Primark en dit was echt het enige wat ik heb kunnen scoren. De collectie viel voor mij heel erg tegen. De meeste kleding was niet meer in mijn maat. Ook was ik opzoek naar sandalen met een hak, maar die waren er jammer genoeg niet.




Top โ€“ Topshop | Rok – Forever 21 | Chokers- Primark | Schoenen – Keds

Wat vinden jullie van mijn outfit? Liefs, Anna

18 gedachtes over “Outfit | Birthday

Geef een reactie

