Favoriete outfits| Taylor Swift (Zomer/Lente outfits)

Hi! Als jullie weten ben ik een huge, maar dan ook echt huge, fan van Taylor Swift. Ook heb ik kaarten voor haar concert op 21 juni in de Ziggo Dome, waar ik super excited over ben. Maar ik weet nog steeds niet wat ik aan moet doen naar het concert, iemand hier moet dus spoedig een outfit uit de kast zien te vissen. Nu het steeds dichter bij lijkt te komen, leek het mij leuk om wat inspiratie op te doen. En heb ik mijn favoriete outfits van Taylor Swift samengesteld. Zelf vond ik het heel lastig om maar een aantal outfits, uit de vele leuke outfits te kiezen ugh. Benieuwd naar de outfits die ik heb gekozen? Klik dan snel op “lees verder”!

taylorpolaroid
De eerste vier outfits zijn nogal kleurrijk, wat perfect is voor het opkomend mooi weer. Alle vier de outfits geven een vrolijk effect. Wel zijn de outfits met open benen, als het weer tegen zit kan het altijd nog worden gedragen met een panty eronder. Taylor houdt ervan om hakken te dragen en dat zie je ook terug in de outfits. Hakken zijn makkelijk te vervangen met sandaaltjes en ballerina’s.

taylorpolaroids

De volgende outfits zijn wat stoerder maar ook een stuk minder kleurrijk. Zelf zal ik liever voor vrolijke kleurtjes gaan in de zomer. Maar af en toe voor de afwisseling, kan het prima. De laatste tijd vind ik skorts helemaal geweldig, maar ik heb nog geen goede in de winkels kunnen vinden. Met broekjes en rokjes vind ik het moeilijk om online te bestellen, omdat mijn maat lastig te vinden is. De tweede outfit is absoluut mijn favoriet. Ook het rokje vind ik heel leuk. De laatste zie je veel rokjes met omhoog lopende knopen. Ik ben alleen bang dat het mij niet zal staan. Het rokje dat ze draagt is trouwens van Brandy Melville, mijn favoriete kledingwinkel.

Dit waren mijn favoriete outfits alweer, wat is jouw favoriet?

Geef een reactie

