Outfit | Handwritten


Wat was het lekker weer, de afgelopen dagen. Nu het steeds warmer begint te worden, krijg ik ook meer zin om outfit foto’s te maken. In deze outfit droeg ik één van mijn favoriete topjes. Het topje heeft een heel schattig randje aan de onderkant. Ook kwam deze week het debut album van Shawn Mendes uit, genaamd “Handwritten”. Ik had er een hele lange tijd op verheugt en het album heeft mij niet teleurgesteld. Het album is heel goed geschreven, ook hebben veel liedjes iets heel Ed Sheeran-achtigs (Als je begrijpt wat ik bedoel(: ). Mijn favorieten op het moment zijn Kid In Love, Imagination & Strings, maar dit verandert continu. Ook volgt Shawn mijn fan account op twitter sinds maandag! (Still not over it ajshsjj… little fangirling oops).




Vest – Only| Top – Forever 21 |Broek – New Yorker| Schoenen – Lorenzo Mari

Wat vinden jullie van mijn outfit en van een nieuwe blognaam? Liefs, Anna

9 gedachtes over “Outfit | Handwritten

Geef een reactie

