Shoplog | H&M & Topshop

Gisteren had ik een dagje vrij van school en kon ik het dus niet laten om Amsterdam binnen te gaan. Een tijdje geleden was Topshop geopend en ik was er best benieuwd naar. Ik vind de kleding van Topshop echt super leuk, maar ik moet toegeven het is wel prijzig.  Ik vind het wel je geld waard, alles wat ik daar ooit heb gekocht draag ik met liefde en ik heb er totaal geen spijt van.  Ook was ik benieuwd naar de H&M omdat ze een Coachella collectie hebben. Ik zag al een paar artikelen op de website en over het algemeen hebben ze een hele leuke collectie. Benieuwd naar wat ik heb gekocht? Lees dan snel verder!



Als eerst dit topje van Topshop. Het topje heeft geen schouders en daar ben ik de laatste tijd echt gek op. Het topje is makkelijk te combineren, omdat hij voor de rest basic is. Maar het geribde stofje maakt het ook nog net iets leuker. Het topje is best wel doorzichtig, dus lijkt het mij handig om nog een ander topje onder te dragen.


Zoals jullie kunnen zien heeft dit topje, net als die van de Topshop, geen schouders. Ik vind deze trend echt zoooo leuk. Toen ik hem zag bij een outfit van Nina, was ik er letterlijk verliefd op. En wilde ik gelijk naar de H&M, om hem in mijn kast te hebben. De print is een beetje boho-achtig, wat je de laatste tijd veel ziet voorkomen. Hier ben ik super blij mee.

At last but not least…  geen kledingstuk maar een ketting! Ik was al heel lang op zoek naar een ketting met een steen eraan. Ik wist dat Brandy Melville en Urban Outfitters ze hadden, maar die zijn nogal prijzig. Toen ik hem bij de H&M zag hangen, kon ik hem niet laten liggen. Ik weet nu al dat ik hem veel te vaak ga dragen. (:

En dat waren mijn aankopen weer. Het waren er niet veel, maar ik ben echt verliefd op als wat ik heb gehaald!

Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes? Wat is jou favoriet?Liefs

13 gedachtes over “Shoplog | H&M & Topshop

  1. Ik vind dat witte shirt echt heel erg mooi! Een vriendin van mij heeft hetzelfde soort shirt in het zwart gehaald, volgensmij is dat model wel een opkomend iets zo met gaten bij de mouwen. Leuke blog, ik denk dat ik je ga volgen! 🙂

    Like

Geef een reactie

