Liebster award

liebsteraward

Wow ik ben voor het eerst genomineerd voor de Liebster award! Ik bekeek mijn blog en plotseling zag ik dat ik door mycreativia werd genomineerd, heel erg bedankt!

Maar wat is de Liebster award?

De Liebster award is zeg maar een helpend handje om beginnende bloggers in het zonnetje te zetten en meer omhoog te helpen. Je ziet het overal wel eens terugkomen, omdat iedereen elkaar wel nomineert. En dit keer ben ik de gelukkige!

Regels kunnen hier natuurlijk niet bij ontbreken, de regels zijn namelijk:

  • Dit geld natuurlijk voor zich maar, degene die je genomineerd heeft bedanken en de persoon linken.
  • Beantwoord de 11 gestelde vragen.
  • Nomineer 11 andere bloggers. Let op! De bloggers moeten minder dan 200 volgers hebben.
  • Iedere genomineerde moet op de hoogte worden gehouden.l

De aan mij gestelde vragen:

1. Wat zou jij doen met 1 miljoen?
Als ik 1 miljoen had, zal ik het liefst mensen willen helpen ( arme, zieken & mensen in nood etc.) Maar natuurlijk lijkt het mij ook gaaf om te reizen, naar plaatsen waar ik nog nooit ben geweest.
2. Wat is/zijn je favoriete merk/merken?
Ah, dat zijn er een hoop. De winkels waar ik o.a. graag mijn kleding vandaan haal zijn: Brandy Melville, Topshop, River Island, Forever 21 etc.
3. Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?
Dit is een moeilijke vraag. Over 5 jaar heb ik mijn middelbare schooltijd afgerond en begin ik waarschijnlijk aan mijn vervolgstudie. Wat die vervolgstudie nou is? Dat weet ik op dit moment nog niet. Maar ook blijf ik hopelijk nog bloggen, want dat doe ik met liefde.
4. Naar welke film ben je voor het laatst in de bios geweest? En hoe vond je die film?
De laatste film dat ik had gezien was, Mockingjay Part 1 (The Hunger Games). Als liefhebber van de vorige films en boeken van The Hunger Games, vond ik het een goed opvolger van Catching Fire. Ik ben heel benieuwt en kijk zeker uit naar wat Part 2 te brengen heeft.
5. Welke serie volg je momenteel?
Momenteel volg ik de serie: New Girl! Ik vind een hele grappige serie, waarbij ik mezelf op sommige momenten wel kan herkennen. Ik kan er geen genoeg van krijgen!
6. Waar ga je het liefste naartoe op vakantie?
Ik vind het vaak leuk om nieuwe plaatsten te ontdekken. Maar als ik toch moet kiezen, zal ik voor Vietnam gaan. Merendeels omdat mijn familie daar woont en ik ze zo vaak mogelijk wil zien.
7. Zou je kinderen willen? En hoe veel?
Op dit moment denk ik nog niet echt aan het nemen van een kind. Maar waarschijnlijk komt daar in de toekomst nog wel verandering in.
8. Ben je ergens allergisch voor?
Ik heb geen allergieën! Vroeger was ik wel allergisch voor appel, maar de laatste jaren niet meer.
9. Draag je een bril of lenzen?
Ja, ik heb en leesbril.
10. Hoeveel broers/zussen heb je?
Telt een zusje ook? want ja die heb ik!
11. Wat vind je het mooiste aan jezelf?

Over deze vraag moest ik een tijd over nadenken. Ik had eigenlijk geen idee wat ik het mooist aan mezelf vind. Maar ik ga waarschijnlijk voor mijn tanden, omdat ik best wel blij ben dat ze recht zijn.

Nu is het moment aangebroken. Tromgeroffel….. ik nomineer:

Perks Of Life. Ik lees haar blog al een tijdje en kan er geen genoeg van krijgen. Vooral de outfits vind ik geweldig

Je M’appelle Hanna. Hanna heeft een hele leuke kleding- en- schrijfstijl.

Just Stuff I Like. Ik kon het niet laten om deze blog toe te voegen, ook al heeft ze bijna de 200 volgers bereikt. Zeker een aanrader!

Mclifeee. Super leuke artikelen, heel erg fijn om te lezen.

Cotton Candy Blondies. Deze blog is opgericht door twee zusjes, wat het bijzonder en leuker maakt. De artikelen zijn heel leuk en ook heel origineel.

Ik weet niet zo snel 11 bloggers onder de 200 volgers te noemen, sorry daarvoor. Dit is alles wat ik voor dit moment heb, omdat de meeste al genomineerd zijn.

Dit zijn de vragen die ik heb bedacht:

  1. Wat is je favoriete snack?
  2. Welk boek zou je aanraden?
  3. Hoe zou jij jezelf beschrijven in 3 woorden?
  4. Ben je ooit naar een concert geweest/Ga je binnenkort naar een concert, Zo ja welke?
  5. Met welke bezigheid raak je nooit verveeld?
  6. Wat is je favoriete app?
  7.  Wat kun jij zeker niet missen?
  8. Waar haal jij je inspiratie vandaan voor het bloggen?
  9. Heb je een quote die jou inspireert?
  10. Wie of wat is jou voorbeeld?
  11. Gebruik je een camera voor je blog? Zo ja, welke en raad je hem ook aan?

Ik ben heel benieuwd! Het lijkt mij leuk om jullie antwoorden te horen.

Natuurlijk is dit vrijwillig en niet verplicht.

4 gedachtes over “Liebster award

Geef een reactie

