Illustratie Inspiratie | Breakfast #2

breakfastt

Hi! Nu het voorjaarsvakantie is, wil ik graag uitgebreider ontbijten. Op schooldagen eet ik meestal een normale boterham. Omdat het ontbijt immers de belangrijkste maaltijd van de dag is, wil ik het ontbijten leuker maken. Op WeHeartIt ben ik op zoek gegaan naar inspiratie voor ontbijtjes. En zoals jullie kunnen raden heb ik bomvol lekkere ontbijtjes gevonden. Die ik super graag een keer wil uitproberen! Ik moet toegeven door al die lekkere ideeën, krijg ik nogal zin om te ontbijten. (:

bbreakfast

Wat is jou favoriete ontbijtje? Love, Anna

 

2 gedachtes over “Illustratie Inspiratie | Breakfast #2

Geef een reactie

