Favoriete outfits | Kylie Jenner

PicMonkey Collage

Het leek mij leuk om jullie mijn favoriete outfits te laten zien van niemand minder dan; Kylie Jenner! Ik denk dat vele van jullie Kylie Jenner al kennen. Kylie is het stiefzusje van Kim, Khloé en Kourtney Kardashian. Ook staat ze bekend om haar kledingstijl. Ze heeft niet voor niets met haar zus Kendall Jenner een kledinglijn bij Pacsun. Dus was het lastig om maar een paar outfits uit te kiezen. Kijk je snel mee?

kylie
Dit zijn outfits die ik zelf ook zou dragen. Ook al zijn de outfits best simpel. Bij Kylie staat het heel leuk. Ook haar gekozen accessoires zijn heel leuk. Ze zijn heel simpel waardoor het geen afleiding is voor de outfit.
jenner
Deze outfits zijn wat donkerder dan de vorige outfits. Ook dit kan ze hebben. Vooral de outfit met de t-shirt dress vind ik heel leuk. Ik wil al zo lang een t-shirt dress. Zoals jullie zien, draagt ze vaak zwarte laarzen. Vooral die over the knee laarzen vind ik heel gaaf. Zelf zou ik ze niet snel dragen maar bij haar staat het geweldig.

Welke outfit(s) vinden jullie het leukst?

Geef een reactie

