Favorites| Primark Spring Collection ’15

2015/01/img_1969.jpg
De lente lijkt steeds dichter bij te komen. De een naar de andere kledingwinkel laat zijn lentecollectie zien. Ook de Primark! Ik begin nu best wel heel erg zin te krijgen in de lente. En dit is een van die redenen.

2015/01/img_1966.jpg
Dit zijn waarschijnlijk mijn favoriete items! Vooral de schoenen, die zou ik wel heel graag willen hebben. Wat mij wel opvalt, is dat pastel tinten nog steeds in blijven. Wat ik juist heel leuk vind.

Croptop – €13,-
Short – €15,-
Shoes – €22,-

2015/01/img_1965.jpg
Ik vind de ketting wel wat hebben. En ook hier zie je een pasteltint terug. Ik ben heel erg benieuwd hoe die ketting erin het echt uit gaat zien.

Croptop – €10,-
Jeans – €13,-
Necklace – €8,-

2015/01/img_1967.jpg
Ik twijfel of de eerste outfit echt mijn favoriet is. Want dit zou ik ook zo dragen. Ik vind het jammer dat ronde brillen mij niet staan. Want ik vind ze ook echt heel leuk. Het korte broekje vind ik ook iets weghebben van een rokje. Dat maakt het net wat leuker!

Croptop- €13,-
Short – €12,-
Shoes – €18,-
Glasses – €2.50

Wat vind jij van de collectie?

Geef een reactie

