Christmas Tag

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7de/73509573/files/2014/12/img_1801.jpg
Ik vond het leuk om deze tag één dag voor kerst te doen. Ik keek al een maand uit naar kerst. Kerst is nu zo dichtbij, ik heb er al zoveel zin in. Ook al moet ik bekennen, dat ik het jammer vind dat alle versieringen hierna weer verdwijnen. Van mij mag het wel de hele winter blijven staan. Ook is december heel snel gegaan, voordat je het weet is het al nieuw jaar!

Wat is je favoriete kerstliedje?

Um… dit is een moeilijke vraag. Ik heb best veel kerstliedjes op mijn playlist staan. Maar ik denk dat ik op dit moment ga voor:

  • Underneath The Tree – Kelly Clarkson
  • Santa Tell Me – Ariana Grande
  • Christmas Must Be Something More – Taylor Swift

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7de/73509573/files/2014/12/img_1800.jpg
Wat is je favoriete kerstfilm?

Ja, deze weet ik wel gelijk te beantwoorden. Het is definitief Elf! Ik krijg nooit genoeg van die film.

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Een gezellige kerst! Natuurlijk zijn cadeautjes heel leuk, maar voor mij hoeft dat niet echt. Als het maar gezellig is.

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Een jurkje! Maar als ik moet toegeven. Ik ruil mijn jurkje met plezier om voor een kerst pyjama. (:

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Beide! Het begint altijd voor mij met een sneeuwpop maken en sneeuwballen gooien. Maar na een tijdje krijg ik het koud en dat ga ik binnen warme chocolademelk drinken met een goede kerstfilm.
/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7de/73509573/files/2014/12/img_1803.jpg

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Met familie en vrienden om de kerstboom zitten, cadeautjes uitpakken en genieten van het eten. Best simpel eigenlijk. But i like it!

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Wij gaan dit jaar naar een aantal kennissen en daar gaan we dan kerst vieren.

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Een neppe! Jammer genoeg, nooit een echte gehad.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

De kleuren zijn allemaal verschillend. En de vorm ook, van langwerpig tot bol.

Wat is je favoriete kerstsnack?

Boter amandel kransjes! Daar eet ik er tientallen van op, tijdens de kersttijd. (:

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7de/73509573/files/2014/12/img_1802.jpg

Ik geef deze tag door aan iedereen die hem wilt doen!

Merry Christmas!

love Anna.

2 gedachtes over “Christmas Tag

Geef een reactie

