Shoplog| River Island, Forever 21 & H&M

IMG_1775.JPG
Hi loves, zondag ben ik naar Amsterdam gegaan op zoek naar kerstcadeaus. Uiteraard kon ik het niet laten om zelf wat te kopen. Maar jammer genoeg vielen de collecties mij wat tegen. Er waren weinig artikelen die mij aanspraken alsnog ben ik heel blij met mijn aankopen. Benieuwd naar mijn aankopen? Kijk snel mee!

IMG_1756.JPG

Als eerst ging ik naar Forever 21. We waren er best vroeg dus viel de drukte ook wel mee. Na een tijdje zoeken vond ik dit jurkje. En ik vind hem echt heel leuk. De achterkant heeft net als de onderkant en het stuk bij de schouders wat kant. Waarschijnlijk ga ik dit jurkje ook met kerst dragen!

IMG_1757.JPG

IMG_1776.JPG
IMG_1758.JPG

Dit was de eerste keer dat ik iets bij River Island had gekocht. Meestal ga ik daar ook niet langs. Maar deze keer waagde ik een gokje en ik ging erin. Tot mijn verbazing hadden ze een hele leuke collectie. Ik had wel een geluk dat er sale was. Ik kocht twee kleding stukken die ik meestal niet zou kopen. Maar ik wil graag mijn kledingkast wat opvrolijken. Dus ging ik ze passen, en ja ze stonden leuk. Ze kwamen trouwens beide uit de sale. Ook was ik al een tijdje opzoek naar een leuke choker. En bij de River Island vond ik hem! De voorkant heeft paarse steentjes en de achterkant is gewoon zwart. Ik ben er super blij mee!

IMG_1755.JPG
Dit is een aankoop dat ik de dag ervoor had gekocht bij de H&M in de buurt. Ik twijfelde een tijdje geleden of ik deze peplum top zou kopen. Nu hij afgeprijsd is, kon ik hem niet laten liggen!

Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes?

3 gedachtes over “Shoplog| River Island, Forever 21 & H&M

Geef een reactie

