Outfit| Christmas sweater

IMG_1608.JPG

Hi loves, hoe gaat het met jullie? Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn kerst trui uit de kast gepakt. Ah… wat heb ik toch zoveel zin in kerst. Nu Sinterklaas voorbij is, lijkt kerst steeds dichter bij te komen. Deze week komt de kerstboom weer in de woonkamer. Ik heb al zo zo zo veel zin in het versieren. Ook om in je kerst pj een kerst film te kijken met koekjes en thee. Maar terug naar de outfit. Het was zo koud, toen ik deze outfit foto’s maakten. Zo koud dat ik mijn Uggs weer aan moest. Het liefst had ik het met andere schoenen gecombineerd. Maar het was echt te koud voor mijn voetjes. Benieuwd naar de rest van de foto’s? Klik dan op lees verder!

IMG_1605.JPG

IMG_1604.JPG

IMG_1606.JPG

Trui ā€“ Primark |short-Pull and Bear|sokken – H&M| schoenen ā€“ Uggs

Wat vinden jullie van mijn outfit? Liefs, Anna

2 gedachtes over “Outfit| Christmas sweater

Geef een reactie

