Outfit| Cause darling, I’m a nightmare dressed like a daydream

IMG_1099.JPG

De afgelopen weken had ik het best druk met school. Want alle cijfers voor het eerste rapport moesten binnen zijn. Hierdoor had ik nog maar weinig tijd om te bloggen (wat ik met liefde doe). Ook heb ik een groot inspiratie gebrek de laatste tijd. Ik had namelijk een tijdje geleden ook al een outfit gemaakt met dit topje. Maar ik vond hem alsnog leuk staan met een rokje. Heel erg sorry ervoor, als je er aan ergert. Ik blijf het wel leuk te vinden om een outfit samen te stellen en er foto’s van te maken. Maar het weer zit ook niet altijd even mee. Maar gelukkig was het deze keer niet het geval. Benieuwd naar de foto’s? Kijk snel mee!

IMG_1095.JPG

IMG_1098.JPG

IMG_1093.JPGIMG_1094.JPG

Top – H&M| Rokje – Brandy Melville | vest- C&A | sokken – Primark | schoenen – Forever 21

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12855707/?claim=rsxtrrkte22″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Geef een reactie

