shoplog| primark

IMG_0502.JPG

Wow wat ben ik slecht, 2 shoploggen in 1 week! Oops ik moet mij wat gaan inhouden denk ik. Maar ja ik ben vandaag in Zaandam geweest. Om weer eens wat in te slaan bij de Primark. Om 11 uur vertrok ik met een vriendin naar Zaandam en het was best wel een geslaagd dagje. Ook al viel de primark collectie zo erg tegen! Ik kon echt niks vinden. Of wat ik vond, vind ik veel te duur voor de primark. Je kan het bij een andere winkel voor dezelfde prijs met betere kwaliteit kopen. Dus laten we beginnen!

IMG_0498.JPG

Bij de sale rekjes vond ik dit hele schattige topje. Het heeft een peplumachtig effect zoals je kan zien. Door de donkere kleuren is het perfect voor de herfst dagen. Toen ik de prijs zag was ik blij geschrokken. Hij was maar 2€! Het tweede item dat ik kocht was dit zijtasje. Dit was 1 van de items waar ik opzoek naar was. Ik was eigenlijk opzoek naar een zwarte maar die waren er niet meer. Alsnog vind ik deze hartstikke leuk! Hij was 7€ en deze komt niet uit de sale.

IMG_0499.JPG

De reden waarom ik eigenlijk naar de Primark ging was om in te slaan bij de sokkenafdeling. Ik koop graag mijn sokken bij de Primark. Ze zijn leuk en goedkoop. Ik kwam er dit keer vooral voor de cosy socks. Ik heb al 3 paar maar die zijn maar 1 kleurig. En deze zijn zo schattig. Ze waren 2,50 €. Bij het sale gedeelte vond ik deze schattig sokjes met een kant randje voor 50 cent per paar.
Primark Zaandam was een hele puinhoop, er was amper wat te vinden. Er waren vooral nog L en Xl. Dus dat was niet echt super praktisch voor mij. Ik was ook opzoek naar een tartan sjaal die ik bij vele bloggers heb zien langs komen. Maar hij was nergens te bekennen. Vette pech! Bijna niks sprak me aan. Ook al viel de collectie tegen, ik ben toch blij met mijn aankopen!

Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes?

7 gedachtes over “shoplog| primark

Geef een reactie

