Shoplog|Forever 21,H&M,Urban Outfitters etc.

IMG_0294.JPG

Ik ben gisteren weer eens naar Amsterdam geweest om inkopen te doen. Mijn aankopen wil ik graag aan jullie laten zien. Ik ben natuurlijk langs de Forever 21 en H&M geweest. Benieuwd naar de rest? Kijk snel mee!

Als eerst ben ik naar de Forever 21 geweest. Ik was er super excited voor. Ik zag op de webshop vele leuke dingen. Die hebben jullie ook kunnen zien in deze wishlist. Maar toen ik de Forever 21 binnen liep, kon ik niks vinden! De collectie in de winkel was wel okay, maar het sprak me niet heel erg aan. Er hing aan de paspop wel een hele leuke trui. Toen ik vroeg waar hij hing, bleek hij uitverkocht te zijn. Treurig liep ik nog tientallen rondjes door de winkel heen. Het geruite rokje en de trui met ruches zag ik er wel liggen. Toen ik ze had gepast stond de trui mij niet en het rokje was veel te groot. Uiteindelijk heb ik wel twee dingetjes gehaald. Een muts van €5,45 en een schattige paperbag van €2,

IMG_0289-0.JPG

Na de Forever 21 ben ik langs de Pimkie gegaan. Die er tegenover zit. Hier heb ik deze leuke trui gehaald. Ik had een soort gelijke gepast bij de Forever 21 maar die stond mij niet, hij was veel te groot. Maar deze paste ik wel. Hij was €19,99.

IMG_0287.JPGHierna ben ik naar de H&M gegaan. Ik had veel shoplogs gezien waarbij de crop tops, zomerjurkjes etc. in de sale waren dus ik was heel erg excited. Toen ik daar was, viel het mij tegen. De meeste crop tops waren niet meer in mijn maat. En dit waren de enige leuke jurkjes die er waren. De jurkjes waren beide €10,- en de crop top €5,-. (In de sale)

IMG_0288.JPG
Bij de Urban Outfitters kocht ik mijn favoriete aankopen. Normaal gesproken koop ik er bijna nooit iets, omdat het best wel duur is. Dus dit was de eerste keer dat ik er wat heb gehaald. En ik ben er verliefd op. Het rokje was €19,- en het topje €12,-. (In de sale)

IMG_0290.JPG

Ik was al een tijdje opzoek naar een goede winterjas. Ik vind het lastig om een goede winter jas te vinden. De meeste winterjassen die ik leuk vind zijn veel te dun. En houden mij dus niet goed warm in de winter. Ik ben de hele Kalverenstraat afgegaan opzoek naar mijn perfecte winterjas. Gelukkig vond ik op het laatst 1 bij de Mango. Ik was super blij toen ik hem vond. Maar het prijsje vond ik wat minder. Ik was er van bewust dat ik nergens een ander kon vinden dat net zo warm is dus heb ik hem gekocht. En ik ben er super blij mee! Het is een groene parka en hij was €99,99.

IMG_0291.JPG

De andere reden waarom ik naar Amsterdam ben gegaan is, Amerikaanse snoep! Wow wat houd ik daar toch van. Dus ik kon het niet laten om even langs de Jamin te gaan. Ik heb mijn twee favoriete gehaald. De Sour Skittles waren €2,50 en hoeveel de Sour Patch was weet ik niet meer.

IMG_0304.JPG

Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes?

 

4 gedachtes over “Shoplog|Forever 21,H&M,Urban Outfitters etc.

Geef een reactie

