Forever 21 fall wishllist.

Stiekem nu de zomer eindigt heb ik heel veel zin in de herfst. Dit is natuurlijk een ideale reden om weer eens te gaan winkelen bij de forever 21. Ik ben al een tijdje bezig met het bedenken wat ik nou allemaal wil gaan kopen voor deze herfst. Het leek me leuk om mijn favorieten van de webshop in een collage aan jullie te tonen. Kijk je mee?
IMG_0035.JPG

Ja ik weet dat de winter er al bijna aankomt. Maar dat weerhoud me niet om een nieuwe crop top aan te schaffen. Voor de herfst kan het nog best. Bijv. met een dik vest en een highwaisted broek. Of in combinatie met een rok en een wat dikkere panty. Om het wat meer herfstachtig te maken koos ik voor een donkere kleur.
Wat ik nu veel in de winkels zie, zijn fluffy vesten! Ze voelen zacht aan en het geef je outfit net een ander boost. Dat is dus ideaal. Ik twijfel nog heel erg tussen de kleuren zwart en wit. Beide kan ik goed combineren, dat maakt het moeilijk.
Laatst zag ik een trui die hier op leek. En ik was opslag verliefd. Ik ben vrijwel het hele internet afgespeurd om hem te vinden. En ik kwam uit op een goedkopere variant van de forever 21. Ik vind deze trui ogen alsof je heel veel moeite hebt gedaan voor je outfit. Je kan dit makkelijk dragen met een legging. En niemand merkt dat je er weinig moeite voor hebt gedaan.
Bij vele bloggers heb ik een outfit voor bij zien komen met een tartan sjaal. Ik vind de sjaal zelf heel herfstachtig ogen. Terwijl ik dit schrijf, is er een nieuwe mooie donkere variant van deze online gekomen. Voor de liefhebbers, hier is de link.
Af en toe wanneer het wat kouder is, vriezen mijn oren af in de ochtend. Om mijn oren warm te houden. Heb ik een muts uitgezocht. Uiteindelijk is het deze geworden.
Ik was al een tijdje op zoek naar een cropped trui. Die kan dan perfect boven bijv. een rokje met ruiten. Wat ik fijn vind aan cropped artikelen is dat ze me niet kleiner laten ogen dan dat ik al ben. Bijv. bij oversized T-shirts lijk ik plotseling veel kleiner.
Sommige vinden het leuk en sommige vinden het niks. Het heeft ook wel iets weg van een schoolmeisjes rokje. Het hangt natuurlijk van je stijl af. Maar ik vind ze geweldig. Dit staat perfect met de cropped trui dat ik hiervoor heb opgenoemd.
Als laatst wil ik nog een bordeauxrode skater jurkje. Ik heb skater jurkjes in verschillende printen en kleuren. Maar er ontbreekt nog een bordeauxrode. Toevallig is het ook mijn favoriete herfstkleur. Dus perfect om hem nu aan te schaffen.
Wat staat erop jou wishlist?

 

4 gedachtes over “Forever 21 fall wishllist.

Geef een reactie

